tredje helgen i juli

fullspäckat, som vanligt. fredagen började hemma hos jessica där jag blev bjuden på mat. lax o grejer. mycket, mycket gott. satt & njöt på takterrassen då vädret var helt på topp. emmy-lou kom också förbi en sväng innan det bar iväg till susanne & co i bergshamra och då jag sa farväl till de två damerna.
i berghamra bjöds det på billigt italienskt? vin och tårta. me like. solidaritet på det som inte var någon direkt höjdare. inte min påse chips den kvällen, men tackar gör jag definitvt för trevligt sällskap!

lördag gjorde jag entré hemma strax före tolv. väckte linn & gjorde frukost sen la vi oss och såg cloverfield. jag vet, hundra år efter releasen, men jag gillade den. annorlunda. sen vad gäller monster & dyl. på film som är datagjorda är väl inte någon större hit, men funkar i viss mängd.
på kvällen stundade arbete. mitt första pass. och det gick vägen. det var en lugn kväll så det blev en lugn start vilket jag verkligen inte hade något emot. måste ju lära mig stället, gästerna, menyn & systemet. men lite dricks fick jag.
gick förbi zipper på min promenad hem från skanstull. viktor, frida & madde var där så jag spenderade lite tid med dem. obligatoriska donken  efteråt (köpte bestämt inget då jag hade varken lust el. pengar dessutom åt jag en finfin grillbit på jobbet) där man blev bjussad på en stor cola & en strips. tack..

söndagen sov jag lääänge. längre än jag gjort på år och dar; halv 4! somnade vid 5-6 så det blev nästan nästan 12 timmar. helt jävla galet!
städade hela lägenheten, tvättade, gjorde mat och gick ut till grönan för att möta linn. kom hem & tänkte se en film med linn. men martin kom förbi så vi satt uppe till halv 2 och pratade ist. det var en mycket spännande diskussion vi hade där ett tag. äntligen fick man bevisa lite VEM man är och HUR man tänker.

Kommentarer
Postat av: KAJSA

Är det? Haha =D Ne men det är lagom tycker jag =) Vill kunna ha lägenheten sen om jag ska plugga också =) Jag tycker det låter jätte mysigt att grilla. I alla fall om det blir fint väder! Vart vill du gå då?

2009-07-22 @ 20:32:48
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0