tidsfördriv när sambo är borta

linn har åkt hem för en liten visit "hem" och lämnar mig därför ensam måndag-torsdag. alltså, imorn. halva tiden har nu gått och jag har mest sovit en sväng direkt efter att jag kommit hem från jobbet, lagat mat & sen tagit mig en promenad eller degat framför en film.

i måndags bestämde jag mig för att gå från medis - sagt & gjort. väl hemma åt jag sen slocknade jag och vaknade inte igen förrän strax efter åtta. tvättade lite, lagade mat & hade oerhörda problem att somna om igen sen. vred & vände på mig fram till halv ett tror jag klockan var. la mig elva, bestämt på att sova men inte då. börjar alltid tänka att jag måste sova också blir det aldrig så...

igår åkte jag hem direkt efter jobbet. gjorde mat. åt mat. började mixtra med att föra över bilder till externa. bestämde mig för en promenad. tog en promenad. runt runt i vasastan. himla fint område. gick förbi lidl påväg hem och köpte mig en juice. hem. duscha. smoothie & en halv ananas till en film (pheobe in wonderland) sen sova.
idag vaknade jag faktiskt pigg.

och idag blir det till att ta en sväng på stan då jag fått lite lön. himla knepigt att de endast dragit 12 kr i skatt även fast jag varit på dem en massa gånger. aja, ska be om att de drar 30% på läckerbiten så det jämnar nog ut sig. HÄR SKA FAN MIG INTE BLI ÅTERBETALNINGSSKYLDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0