jobb, lördag

ska arbeta mitt första "riktiga" pass på läckerbiten på lördag. 1800-0100. nu ska jag se till så att det skramlar i bössan. här ska dricks fås! och jag tackar och bockar faktiskt för att jag får jobba på lördag. har 94 kr kvar att leva på den här månaden. eller, jag kommer få min sista lön från foresta på onsdag, om jag inte räknat fel. en tusenlapp får jag hoppas på. då blir det till att klippa bort fågelboet.

med 94 kr i kassan så kan jag ändå inte gå ut i helgen så då tackar jag mycket gärna ja till jobb. alltså, så här lite pengar har jag aldrig haft. för sparkontot får jag låta bli från och med nu. verkligen.
hade jag inte väntat lite lön så vette tusan hur det hade gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0