jag älskar dig, huvudstaden vår

jag har klippt mig. lisa fixade det & helt suveränt blev det. trevligt var det också. lägenheten hennes var trevligt belägen också. det gillade vi.
när jag sen tog tunnelbanan hem mötte jag upp linn som kom med bussen från arbrå. ett snabbt hej sen kom sebastian & hämtade henne. själv gick jag till hemköp och handlade lite.
vidare letade jag efter en swedbank för att få ett kontoutdrag (internetdosa borta) och stötte på ingen mindre än mican på utan för cafe 60 där hon stod och väntade på frida för en fika. frida kom & jag följde med dem till espressohouse på kungsgatan då det var fullt på 60.

fick äran i att fylla i micans "vännerbok" - ni vet en sån där som man hade när man var lite... med namn, ålder, intressent etc. i den här fanns även en samla-vuxenpoäng-grej och jag fick hela 11! första gränsen var 0-15 och motiveringen var "klipp dig och skaffa ett jobb". TACK FÖR DEN! fast å andra sidan fick mican bara fyra poäng och frida precis 15. vi var alla lika barnsliga.

tog en bild på hötorget också, på en digital klocka med gradvisare. klockan var 20.58 och graderna +26!
älskarT

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jo det blir ju lite väl stort, men man kan ju kika, har du hittat något inför hösten då?

2009-07-17 @ 13:59:11
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/
Postat av: KAJSA

Hej! Tack så mkt! =) Det kommer nog komma ett inlägg om det men då vill jag ju ha lite bättre bilder först =) Den är 31kvm, ligger i fruängen och ahr nytt badkar + balkong =D Så sen får du komma hem till mej och förfesta ngn gång! Ska du ut nu i helgen förresten?

2009-07-20 @ 20:04:10
URL: http://ekgc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0