HELvecka

den här har minsann varit en fullspäckad vecka hittills, och mer av det goda blir det. antar jag, jo, men det blir det.

i måndags var jag på galapremiär av Sommaren med Göran. gick tillsammans med Lina, min kollega på Colt, som hade vunnit det genom en tävling i tidningen Chic. passande nog fyllde hon även år i måndags! hur som haver var det verkligen en toppen kväll och tillställning! det bjöds på bubbel och lättare tilltugg innan biostarten. efteråt skjutsade bussar oss ut till Josefinas på djurgården där det bjöds på sommarbuffé. så himla gott! dryck ingick så det slank ner en hel del rosé och martinis. super, verkligen superbra. fick oss även ett foto med huvudrollsinnehavaren efter att jag tog modet och frågade om han kunde förgylla Linas födelsedag. och glad blev hon :)

tisdagen åt jag sushi i gott sällskap. såg allsång. tog min första cykeltur i sthlm på gästcykeln, den fina röda cykeln. såg hagaparken för första gången då vi cyklade runt där. himla fint måste jag säga. och en himla lyckad dag/kväll/natt.

onsdagen vankades festligheter igen då pride stod på schemat. efter jobbet sov jag middag en sväng (somnade runt 2-3 måndag, tisdag) för att sen bege mig till tanto. träffade mycket trevligt folk och blev väl kvar där til runt tolv. drog senare in till stan. var meningen att jag skulle på F12 men jag drog till Solidaritet istället. det var DJ Battle där tydligen. stannade en timme sen gick jag hem. somnade runt 3 men vaknar klockan 5 igen av att Alex har dragit med sig ett gäng för efterfest. ligger irriterad & utan en blund fram till halv 7 då packet begav sig. klev upp igen strax före åtta. TJIHO!

igår var jag & såg jag Brüno, även denna gång i samma goda sällskap. och jag gillade den. så löljig. så extrem. på väg hem sen blev jag skjutsad på cykel för första gången genom Stockholm. så himla mysig stad jag bor i. och att det var sommarvärme gjorde turen ännu bättre!

och ikväll, fredag. ja, troligen utgång men vet inte riktigt vart. färgfabriken? who knows.. just ja, lena skulle komma till sthlm ikväll? eller? jo men hon sa det så jag styr väl upp något med henne hoppas jag :)
 sen imorn blir det pride paraden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0