första helgen i juli?

skrev precis ett långt inlägg om första helgen i juli. och allt raderades! kan kort sammanfatta den med ordet LÅNG! och bygga på lite med...

fredag: humlanhäng. misslyckad grillning. korv+bröd+ketchup+räksallad+rostad lök. hänga i kvist = falla till döden och få en lättare hjärnskakning. vin i stora ölglas av plast (våra fina picknickglas). engelska. film från casablanca. liten regnskur.
lördag: below weekend outlet. promenixis. SÖTRTSKUR! genomvåt. plaska *leka som ett barn* mat&film. vin och skruvade planer. ensam mot slussen. viktor&daniel. libra. NORGE. "stumpen".
söndag: vakna 11. somna om ett-tre. mörbultad+blåmärken+ont i höften = det tar sig att gå ut. slapp i soffan till film. gröna lund. insane x2. frittfall. brända mandlar. skön promenad hem. byta om. hornstull. pattan (tog oskulden). blickar.

och hem klockan fem gjorde jag i morse. upp igen åtta och här sitter jag. och fint har det gått. vad annars...

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstod att du skulle ta illa upp när jag inte nämde er i bloggen. haha :p klart jag kan umgås med er. men det är ju så att jag har umgåtts mest med kompisarna här hemma så det är därför jag känner att jag inte kommer ha nån att vara med. men tur då, då vet jag att ni vill vara med mig ju :) eller? :S

2009-07-07 @ 13:27:41
URL: http://fridaaxelialindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0