fjärde helgen i juli

egentligen anser jag att helgen började i torsdags, på kvällen, då jag var & såg bio med daniel. skulle se Bruno men när vi skulle till att köpa biljetter fanns det endast sex stycken kvar, utspridda över hela salongen. så det blev The Hangover istället och det var MYCKET välkommet! underbart underhållande film!

fredagen bjöd på AW och farväl av Heidi som lämnar Colt Telecom (ett av de företag jag hoppar emellan och varit på rätt mycket). jag mötte upp lina på jobbet sen tog vi bussen till fridhemsplan och gick sen till Ms Gerda, vilket visade sig vara en liten promenad. ingen fara i och för sig för när vi väl kom fram svalkade vi oss med ett varsit glas. en sex on the beach för lina & ett glas rosé för min del. mycket mycket välkommet även det.
kvällen spenderades där med trevligt sällskap och jag fick en massa komplimanger om vilket bra jobb jag gjort på Colt så det värmde. sånt behöver man ibland (i synnerhet när man på andra håll får höra att det förväntas mer av en - men HALLÅ! vad kan de förvänta sig efter att jag arbetat TRE GÅNGER?!)

anyways...
lördagen jobbade jag mellan tolv och sex på sportbaren och det gick bra. ett bra pass så där mitt på dagen då man kan göra vad fan man vill i stort sett både fredag-  & lördag kväll. efteråt mötte jag upp johan & frida för att vidare ta oss ut till djurgårn. sommarkrysset stod på schemat men det var fullt med folk så vi tog oss två cider  tillsammans med linn vid vattnet istället. & "lite" pizza på det ;)
bestämde oss sen för att möta upp suss & co. på nivå 22 för lite drickbart. niklas joinade även vilket var superduper!

söndagen slappade jag mest, förutom en en timme då jag höll att gå sönder. öppnade brev från vattenfall & de hotade med kronofogden om jag inte betalade räkningarna (för en adress jag aldrig bott på!) innan den 28:e så jag betalade fort som fan (även fast jag varit i kontakt med dem ett flertal gånger & dem sagt att det ska lösa sig) sen kom sibel & niklas  förbi en sväng.
var riktigt less på vattenfall där ett tag men idag när jag ringde upp dem IGEN så sa de att de tagit hand om mitt ärende och att jag kan vänta mig pengarna inom 1-2 veckor igen. TACK GODE GUD!
mellan 18-01 jobbade jag sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0