drool

jag har ibland turen med mig att få beskåda riktigt rejält gott godis för ögonen när jag hoppar från arbetsplats till arbetsplats.
på ett ställe där jag har varit en hel del finns det en rejäl bitch (fram tills sist jag jobbade där) som snyggt & enkelt gick förbi receptionen ett antal gånger per dag. inte en enda gång fick jag en tillmötesgående blick, förutom sist jag jobbade där. vecka in och vecka ut hade jag suttit där (till och från dock såklart) och sökt kontakt, som man gör med varje person som går förbi. men aldrig fick jag det. förräns då.
ett enkelt hej som inte tog död på stenansiktet personen ifråga bär på. det var kanske bäst så för det är just det stilla, hårda ansiktsutrycket som för med sig rå-jävla-sexinezzz!

...
säger jag ja tills jag fått se ett leende på de vackert formade läpparna! *kåt* ha!


och här, där jag sitter nu. i luma. på strix. här ni, här finns det gott om vyer. i synnerhet en. goldie locks. en person som, till skillnad från stone/bitch-face, är rejält trevlig. och en riktig charmis. alltid ett hej. alltid ett leende. ett slående leende. vita tänder. lätt, en perfekt, solbränna. och en kropp av gud kanske? en riktigt charm.
ja, charm är nyckelordet. charm charm charm. stannar till och med för en pratstund. erbjuder lite tips - "ta med dig trådlösa och sätt dig ute i solen" (disskuterade hur lugnt det är här nu under sommaren)
tagit trådlösa och satt mig i solen hade jag gärna gjort men då ska jag ha alla anknytinngarna i huvudet också. det går inte att få in på en vecka, tyvärr. ta emot bud kan jag inte heller göra på balkongen. väldigt dumt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad jag saknar dig!

Du, det blir nog skitbra det här. Att jag flyttar till stan i höst :D

2009-07-08 @ 18:02:41
Postat av: anno

saknar dig med:) puss och kram kära bror

2009-07-08 @ 21:04:20
URL: http://annosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0