ATT det var! OM det var!

så där, nu var min festivaloskuld borta och fy vilken njutning. kunde nästan inte mig en bättre semester. den innehöll allt som behövs: sol, bad, öl, supermusik, fina människor, tält, mååånga timmar, och mat i all är.

jag verkligen njöt under både the sounds, mando diaos och jenny willsons spelning. så jävla underbart!

vissa intriger hade jag dock kunnat skippa så som ett kastrerat tält, lite stölder, tågolycka osv. men det tillhör väl det också. allt kan inte vara på topp.
nej, fasligt bra var det!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Helt underbart. Vilken magisk helg vi hade tillsammans, med alla de bästa. Det här gör vi om :D

2009-07-02 @ 14:07:27
Postat av: Veronika

Jag låtsas som att jag inte precis läste det där...

2009-07-02 @ 18:30:54
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0