men helgen var bra

i torsdagskväll åkte jag och linn hem till skogarna. det passade utmärkt eftersom jag blev väldigt sjuk och behövde få medicin vilket jag själv inte hade råd med. åkte hem, låg i soffan ett par dagar och nu mår jag toppen.

sjukt skönt att träffa gamla ansikten igen! ett VÄLDANS kärt återseende var kristin och linda. mina två kära vänner som jag inte träffat på en evighet, speciellt linda. med linda fick jag även en halvtimme med här i stockholm när hon i tisdags åkte hem till båstad igen. ännu mer bra!

alla andra var också kära att få se igen! FIA! galet längesen jag träffade hennes - sen studenten tror jag! så himla skönt.
saknat alla nå enormt.


och vinkvällen i måndags här hemma i stockholm var också väldans trevlig! åt dunder mat och drack en dundrans jävla mängd vin. fick mina naglar målade lila - inte lika fint dagen efter ;p
och på tal om trevligt var umgänget så jävla nice. jag gillar mina vänner här nere. det är ju alltid ett plus, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Fia

Tack själv hjärtat. Det var riktigt trevligt!

2009-01-13 @ 18:27:23
URL: http://fia.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0