fucking UNEMPLOYED!

schysst, verkligen schysst - fick just ett fint SAMTAL ÖVER TELEFONEN som meddelade att jag tyvärr måste gå från företaget då de "bantar ner nu". Yeah, right. Visst, jag vet att läget är så men för min egen skull var det sagt att det inte var någon större fara och jag citerar:

"Jag ser att du börjar få upp dina resultat nu så jag tänker göra såhär; jag fortsätter din provanställning 6 månader vi gör även så här - tar du dina mål i februari & mars månad blir du fastanställd."

jo men visst! jag märker det. jävla fan.
har väl mig själv att skylla också när jag börjar inse att man kan fan inte lita på folk!


DOCK, så väntar jag ett samtal från USA ikväll som är avgörande! nu vill jag verkligen HÄRIFRÅN!
så som arbetsmarknaden ser ut nu är det fan ingenting som håller mig kvar här, nästan..

Kommentarer
Postat av: anno

ska svara på din kommentar nu. för 1 vecka sedan dog tage som jag jobbat hos i 1,5 år. alla vi assistenter saknar honom :(

2009-01-30 @ 13:29:24
URL: http://annosliv.blogg.se/
Postat av: Veronika

MEN VA?!?! Helt jävla sinnessjukt!!!

2009-01-30 @ 14:38:08
URL: http://veronikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0