feet; foot-foot

efter helgen arbete mår mina fötter bättre om man ser till stukningen. i övrigt mår de inte så bra då jag stått & gått mest hela helgen och har nu väldigt mycket ont i fötterna. speciellt i vänstra lilltån så till alla som är så förtjust i dem; låt bli, eller var åtminstone försiktig, om vänstra lilltån.

annars kan jag gå i trappor, utan att det gör så fasligt ont. jag börjar bli mänsklig igen.

kände idag på väg hem från jobbet att jag skulle gärna möta upp någon för att ta en fika. mina fötter behövde det. men ingen fanns tillgänglig, ingen av de jag tänkte på. men det hade varit fruktansvärt mysigt och uppskattat. jag behövde det idag. måndag & tisdag som jag har framför mig är inga roliga dagar så jag tänkte att jag kunde få mitt trevliga idag. för övrigt har inte någon dag den senaste veckan varit trevlig då jag nu jobbat i sju daga i rad och fem till väntar med dubbelpass tisdag & onsdag (varav anledningen till att jag fruktar dem så enormt).

nej, befinner mig i sängen nu och letar reda på en billig & prisvärd kamera men som ändå håller måttet. måste ju börja dokumentera mitt liv lite bättre - såg filmer från i somras och fram till dess att jag och linn flyttade in i lägenheten. filmer som vi för övrigt spelat in med datan och det var hemskt trevligt att se. ska väl sätta i hop ett montage nått tag. ha, det vore perfekt.
nej, mer bilder som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0