ångestfylld dag

första dagen på jobbet efter julledigheten innebar en väldans massa ångest. ångest som få. det var riktigt tungt faktiskt.
projekt man ligger efter i, nya rutiner, nytt arbetssätt och en hel del annat. alla hade vi nog våran ångest inom oss.
hur kommer allt bli nu?

som jag känner för tillfället är allt bara upp och ner. sov knappt något i natt och då la jag mig ändå och försökte sova kl 9 igår! la mig i sängen kl. 8 med sängen. gick inte alls bra.
hade ångest över annat sen tidigare i veckan också men det löste sig nyss - så jävla skönt!

jag vet att det kommer gå över mer och mer ju mer man kommer in i rutinerna igen. i att arbeta helt enkelt. men om folk i min omgivning försvinner som jag så tror att de kommer, kommer inte jobbet bli lika bra längre. jag trivs med mina kollegor. det får inte bli så.
we'll ride this storm out together. vi måste.

 laganda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0