no fun anymore

kul liv. kul liv. här sitter jag, än en gång, ensam hemma i lägenheten. har dock haft sällskap hela kvällen av bobo & två vänner.
MEN som vanligt drar bobo vidare, soooom vanligt. har nog inte umgåts riktigt med henne på över en vecka och jag vill fan inte vara ensam nu. speciellt inte nu när jag är arbetslös och jävligt.
vetskapen om att jag ensam kommer vakna upp ensam, igen, gör mig arg. än värre blir det av att jag verkligen måste söka jobb imorn - verkligen måste!

var och fikade tidigare idag med martin, my friend in circus de unemploy!, och har därefter nog fått lite tankar på snabba cash. amasterdam en vecka? why not? you only live life once..
nej, men seriously. fiket vi var på vid mariatorget var super. ska nog ta med mig deora dit, som övrigt då får fraktas i min fräsiga nyinköpta väska från granit, och ta mig en god kaka och söka söka söka jobb. det får nog bli.. nu ska vi se.. antingen imorn men då måste jag och då menar jag MÅSTE jag till barkaby. annars får jag inget trevligt sällskap på länge. och torsdag ska jag hinna ut innan vargarna kommer för att uppsöka prospekter för jobb. OCH för att kunna göra det så måste jag till biblioteket imorn dessutom för att skriva ut massa CV:n.
skriva om CV måste jag även göra. och ansökningsbrev. bazar mässa på fredag/ lördag fordrar många CV:n! väldans många! FÖR HÄR SKA JOBB FÅS!

nej, på torsdag blir det att träna med mi tydligen. det blir spännande. med min ekonomi lär det bli lite byggande här då jag framöver kommer leva på linser & havregryn känns det som. + hårdbröd! göttans!
beach 2009 - skin and bones låter väl fabolöst?

Kommentarer
Postat av: anno

ja visst ser jag liten ut? hehe kolla bloggen igen för jag har lagt upp fler bilder. kram

2009-02-12 @ 13:33:06
URL: http://annosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0