mycket bra, mycket bra

att åka hem i torsdags var något av de bästa jag gjort på länge, i synnerhet med tanke på hur låg jag varit de senaste veckorna.
besöket hos faster innebar vin, hemlagad mat a-la-fabolös-faster och en massa ventilering. än dock om jag kunde ha behövt mer av det så räckte det för denna gång. jag älskar dig.

möttes av en ny-hemkommen far från egypten och det syntes att han hade njutit av resan. såg även en film som han klippt ihop från resa, som jag för övrigt somnade till.. likaså farmor.

ett kärt återbesök på torsbergsgymnasiet hanns även med. var ett bra tag sen sen sist. och marga är ju toppen! kvällen förgylldes med besök hos erika (lite av en tradition) med fin massage (behövlig närhet enligt oss själva) och te. vid tolv förflyttade jag mig till en annan trevlg lägenhet på gärdet - kerstins. även där avnjöts te tillsammans med henne och lisa. en burgare på max innan hemfärd vid tre.

hur som haver var lördagen bäst! födelsedagsfest hos jenny i alfta! så jävla toppen. på dagen träffade jag efterlängtade kristin innan jag blev bjuden på frukost av nilla hemma hos erikssons (gamla goda tider!) det var även det riktigt härligt - så mycket catch-up. sen tog jag bilen till bollnäs för att fika med johanna! bra dag helt enkelt.


och idag har jag varit på arbetsintervju  - håller tummarna - samt umgåts med anna! utan mig hade det blivit värdelös shopping - MARK MY WORDS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0