jake the cake

har haft ett par slappa dagar nu och det har varit otroligt skönt, emellan åt. beroendes helt på vilket humör jag varit på, mycket på grund av spänningar inför USA-samtal. ett samtal som för övrigt inte anlänt än och mer än så förväntade jag mig faktiskt. falskt, tråkigt nu.

för övrigt så var jag väldigt sugen på cake idag vid ett tillfälle som hade ypperlig potential till att stilla suget. men så blev inte fallet, tyvärr. i wanted it bad. men det är inte alltid som man får som man vill har jag märkt. och cake kan man aldrig få nog av.
by the way är jag a skinny biatch också. thin & fabulous. mer av det lär det bli nu också som arbetslös. men jag ska ta nya tag i veckan och fan i mig skaffa mig ett jobb. så är det bara.

i need the cash!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Han ska hit och jobba. :)Kom hit du med vettja! ;)

2009-02-02 @ 18:21:55
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0