hej då arbetslöshet!

det här är minsann en bra dag! FICK JOBB!, linda fick praktik i azorerna, linn en massa nya kläder, jag mer pengar i påsen och nu vankas utgång!

okej, det viktigaste är ju att jag FÅTT JOBB! numera kommer jag kännetecknas som den ambulerande herrn - ambulerande receptionist & kundtjänstmedarbetare. oh ja, fancy as hell.
det innebär helt enkelt att jag kommer hoppa runt på ca. 10 olika företag i stockholm och samla på mig en massa nyttig erfarenhet. kommer jobba med alltifrån att koka kaffe & sköta posten (mindre fancy) till att stå i reception och sitta i kundtjänst! mycket bra att lägga till i CV.

det känns faktisk helt toppen - förutom lönen då. men, jag har som sagt ingen tidigare erfarenhet inom dessa områden och det är fan inte lätt att få jobb! men här står jag, med ett jobb! som jag dessutom blev utvald av hundra ansökande! det känns faktiskt bra!
ska skriva anställningsavtal på måndag och få presentera mig för alla andra arbetande på rekryteringsföretaget som är ett familjeföretag med sex anställda - så mysigt så. och på tisdag börjar min utbildning! IT FEELS GREAT!


nej, utgång var det. ses i dimman..

Kommentarer
Postat av: Isabella

GRATTIS! :D

2009-02-27 @ 21:29:51
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0