bittra människa

jag har en väldigt dålig period just nu. vääldigt vääldigt dålig.
allt känns meningslöst, eller, jag vet inte ens om det känns det. det känns inte allt. i'm numb.

här sitter jag, i en lägenhet i stockholm. själv måste tilläggas. heeelt själv. var ut igår, eller, det blev en jävla misslyckad utgång.
alla hjärtansdag och jag var hemma mest hela dagen (som tidigare dagar speglats av också) hade varit ut dagen innan också. gjorde inte alls mycket förutom att jag åt, såg film och sov. åkte till sebbe en sväng där linn befann sig. umgicks, bestämde utgång, åkte hem med julia, duschade, gjorde guacamole på två och en halv avocado av sju möjliga (resten var outdated - heja euroshopper!), drack margaritas och åkte sen igen till sebbe och linn.
hade bestämt oss för att gå till nordic light hotel (ingen aning what-so-ever vad det är) och drack några glas vin för att sen åka in till stan vid ett. kom in, gick och käkade (som vanligt - och tydligen enda anledningen resten av sällskapet ville in - KUL LIV) för att sen komma till ett näst intill tomt hotel. och mer blev det inte.

trodde jag skulle få sällskap under natten men så blev det inte heller. hade jag fått det hade kvällen varit värt mödan om man säger så.
men nej, här ska man inte göra något. jag får väl skylla mig själv som inte har direkt vänner här nere i huvudstaden men jag ska arbetade på det bara jag blir över denna bitterhet. jag är så jävla less.


jag känner att det skulle vara SÅÅÅÅÅ passande att vara hemma hos erikssons i arbrå. som på gamla goda tiden där det var drop-in för mig, jämt. alltid välkommen. att bara få vara och umgås, prata. med linda, emelie, kristin och nilla. snälla. ge mig en gnutta av det livet igen. låt mig få komma dit, fast här.

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-02-15 @ 17:47:06
Postat av: Linda

Men vännen, du är alltid välkommen här. Även om de geografiska avståndet är stort så är ingen av oss aldrig längre än ett telefonsamtal bort!:) Var så härligt att träffa dig sist, vi får se till att de blir lite oftare bara. Många kramar till dig, och du mamma blir jätteglad om du slår en signal!

2009-02-15 @ 17:50:25
Postat av: Sanna

Ryck upp dig kära vän! Det kommer ordna sig med jobb och allt. Jag håller tummarna för dig! Förresten är det inte så fasligt dyrt att ringa. Så du kan nog vänta dig ett telefonsamtal inom en snar framtid :D Jag saknar dig!

2009-02-16 @ 22:47:42
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0