times passes by... quickly!

nu har det gått lite mer än två veckor sen senaste uppdateringen. jag har inte tid. eller jo, jag har lots of time men väljer att spendera den på andra håll..


sen sist har jag:

umgåts med fia!
hängt i park
badat m. sambo
suttit i fönstret i myslägenheten på s:t eriksplan.
träffat nya människor.
blivit inspirerad.
varit på upplärning på länsförsäkringar.
fått klartecken om att de vill mer än gärna ha kvar mig på jobbet = fast anställning!
jobbat extra. två helger framöver blir det extra också.
träffat syster efter dryga 9 månader!
ätit kräftor ggr 2.
inflyttningsfest.
varit på torön och härjat m. syster <3
varit på sjukhus.
varit extremt orolig.
varit på dejt (oj!)
åkt tåg till uppsala. buss från uppis till gävle. tåg från gävle till arbrå.
buss från bollnäs till stockholm.
ätit sushi.
tagit en jävla massa bilder.
dött till framträdande av the lady herself, gaga.
varit på grönan.
ölat.
vinat.
pimplat?
BESTÄLLT RESA TILL BERLIN!
inte fått tag på någon lägenhet.

ja, en hel massa.
ska försöka uppdatera lite bättre nu framöver. men när jag tänker efter vette tusan om jag kommer ha tid med det. alla jävlar har ju bestämt sig att flytta till huvudstaden eller uppis så blir nog att jag umgås med en hel del gamla o kära framöver! så jävla värt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbar update. Ser fram emot en mer detaljerad sådan när vi ses :)

2009-08-17 @ 22:29:25
Postat av: Fia

Fönstret på St. Eriksplan. Så jäkla värt, fan ja! <3

2009-09-07 @ 10:10:58
URL: http://lagfesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0