stress.härj.flytt!

nu har herrn en väldans många bollar i luften! knappt så han finner tid till att andas, och leva.
jobbar smått som en galning. packar ut lägenheten. tvättar allt. städar! planerar umgänge. farväl. resa till berlin. samlar på sig alla pengar han har. förbered sig på att behöva stiga upp tidigare än vad han gjort på hela sommaren (iom. flytten). inser att han kommer sakna sommaren rejält. gå på de sista ficks för året. letar lägenhet.

ja, som sagt. jag har en hel del som händer. det tråkigaste av allt är väl att behöva flytta för att sen förhoppningsvis flytta än en gång med kort intervall.
och att behöva anpassa sig till pendeltrafiken när man ska ta sig till och från jobbet (sen kvällar, tidiga morgnar). men jag får hålla ut.

en sak som är säker att jag inte ska jobba något extra alls (förhoppningsvis) de två första helgerna i september!
först ut så har vi ju första fredagen då herrn firar in det fina tvåsiffriga talet som börjar med en 2:a och slutar med en 0:a. helgen efter så bär det ju av till BERLIN! för en helspäckad helg! kan inte förstå hur förväntansfull jag är inför det. kommer bli så bra.

Kommentarer
Postat av: Marita

Grattis!

Du är en utav vinnarna i min Schwarzkopftävling. Skicka ditt namn och din adress till mig på [email protected] Skriv gärna igen vilket paket du önskade att vinna!



2009-08-26 @ 14:13:27
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0