mycket kärt umgänge framöver

till hösten ska jag se till att njuta av umgänge så det smäller om det. alla flyttar till mig känns det som ;)
en hel hög till uppis! och niklas, kristin & sanna till sthlm! så jävla underbart bra. nu slipper ni fan inte undan.
och att kristin flyttar hit är nog det som slår allt. med tanke på att vi varit vänner sen barnsben och bott båda i arbrå hela våra liv så känns det extra skönt att få ha henne nära igen. dagliga kvällspromenader på ingång kanske? det ger jag tummen upp!

ikväll kommer sanna hit och det känns himla roligt! mycket catching up att göra. hon verkar ju redan ha spikat jobb efter första dagen i stan :D duktigt flicka.

och att jag åker till berlin den 11 september är bara galet bra! nu är det fan i mig dags att jag ser mig omkring. endast varit i england & spanien tidigare. nej, här ska utforskas!
att jag dessutom åker i sällskap av martin & john är bara det ett stort plus i kanten. det kommer bli bra, mycket bra. ingen tvekan. sen förtjänar jag en weekend efter allt mig slit!

framöver kommer jag jobba sammanlagt minst 14 dagar i rad. varav två av de dagarna jobbar jag från 8 på morgonen till 1 på natten. YEY! i need the cash. desperately..

Kommentarer
Postat av: Niklas

Men du är ju så svår att umgås med, bara jobbar hela tiden!

2009-08-19 @ 20:15:20
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: Linda

Åhh va mysigt det låter.. Så härligt att ni samlas allihop. Jag vill också vara med!! :)Men ja får finnas med i tanken iaf :P Kramar

2009-08-20 @ 11:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0