my feet hurt. i hurt.

just avklarat dag 12 i mitt "hej-åhå-jag-jobbar-ihäl-mig"-racet som jag håller på med nu.
igår var en fruktansvärt lång dag. började 08.30 på länsförsäkringar där jag sitter i den stora huvudväxeln. tog emot ca. 520 samtal (pers. rekord hittills) och slutade arbeta 17.00.
17.30 befann jag mig på Foresta, ombyt & klar. slevade i mig mat efter genomgången sen var det konstant jobb fram till 02.00. TJOHO!

ännu värre blev det då jag & viktor missade bussen då nästkommande skulle inbefinna sig om en timme. 02.15 börjar vi vår vandring in mot stan. jajemen, FRÅN LIDINGÖ! in till stan. vi höll sällskap till gärdet och därefter tog jag mig själv igenom den svarta natten. mörkt. tyst. dött. någon enstaka bil. rädd? (!)
en timme & tio minuter senare var jag hemma. med ont i fötterna! inte nådigt heller. men stolt som en tupp. tokfan.


& nu sitter jag här, beredd att slänga mig i sängen. känner hur ångesten & tröttheten kommer krypandes. varit småirriterad såhär på kvällen. mindre bra, ett mindre tjafs också. upp imorn klockan fem för att jobba. jag-orkar-inte.
men värt det när jag väl befinner mig i berlin. och nästa helg när jag fyller år. MAJYYYHEM!

en ljuspunkt idag på dagen var när jag inbefann mig på kontoret på Strix. kära återseenden. och kort dag! direkt efter jobbet åkte jag hem till kristin och hennes & lars fina boning i hammarbyhöjden. dem har det bra dem. förtjänat. fast jag förtjänar faktiskt också! tycker jag. som jag sliter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0