utan bostad? javisst, kanske det!

dagen idag, 20090408, är en dag jag kommer minnas. för alltid troligen.
jag fick ett samtal, blev halvt utskälld och efter det har hjärnan kokat, kokat över nästan.

i eftermiddag, efter att jag slutat, ska jag möta upp linn för att sedan bege oss till vår "hyresvärd". ska reda ut en del saker och se om vi får behålla boendet. saken är den bara att vi vill inte behålla det. eller jo, visst vill vi, men vi vill inte. det går helt enkelt bara inte.
vi har som tur en backup plan - bostad i spånga. tjiho, spånga, here we might come! men förhopppningsvis bara för en mycket kort tid. jag har ju även fixat så att vi kanske har en chans på en 2:a i abrahamsberg. inte helt dumt. tb, inte helt fel.


nej, vi får se vad som händer. hoppas på det bästa. en jävla omställning lär det bli vilket fall som helst.


update: den 15 maj blir jag & linn utan bostad. i två veckor ska vi bo hos sebbe innan vi förhoppningsvis flyttar in i en ny bostad den 1 juni.
håll tummarna att vi hittar bostad, för det ska jag göra. och linn.

Kommentarer
Postat av: Anno

Va? Jaha nu måste du berätta vad hon sa. Vadå utskällda? Kram

2009-04-09 @ 21:41:43
URL: http://annosliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0