pissdåliga jag

hela den här budget grejer faller inte mig i smaken. jag är rätt kass på det för jag vill inte leva budget.
iofs har jag inte inhandlat kläder vilket har varit värsta tjuven i dramat hittils.

helgen återspeglades av vin, hela helgen lång. från tidig fredagkväll till sen lördag. söndagens synd var en middag på söder i sällskap av johan & frida. det var lätt värt pengarna. herrans längesedan jag träffade johan nu. frida träffade jag senast jag var hem, eller om det var när hon var ner. hur som haver passade det som handen i handsken!


fredag hade vi grillfest hemma. första riktiga grillningen med bra umgänge och ett strålande humör!
lördagen fortsatte ungefär i samma stil fast det hela började ett par timmar tidigare. vid ett tiden började vi på hemma, åkte in till stan, förbi djurgårn där vi vände mot söder. hamnade på skinnarviksberget och stannade till nio. sol och värme hela dagen! så jävla underbart var det.

sommaren var här i helgen - jag gick klädd i linne & shorts. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0