back @ lrf

hela förra veckan & måndag-onsdag denna vecka har jag varit på colt men nu är jag back at lrf media. och jag kan ju säga så mycket som att dagen började inte bra.
datorn vägrade starta & frankeringsmaskinen trasslade. med turen på min sida & lite gott tålamod så fick jag igång datorn och frankeringen började fungera efter att jag bytt ut rulle & använt litet våld.

gjorde precis min första följesedel för paket. det gick bra förutom att jag inte hittade lösen till inloggningen först. var tvungen att ringa & störa hon som sitter här vanligtvis på hennes semester. no fun, men det gick snabbt & smärtfritt. bokade även precis hämtning så allt går som det ska nu. än så länge.

nej, ta & ringa upp en lista och be snällt om att få en lista överskickad med anställda, namn & telefonnummer kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0