stressad till tusen

Nu jävlar funderar jag seriöst om jag befinner mig i en skrivsal på torsberg och har examination - det känns då fan som det!
Har nyss gjort ett litet test som ingick i min ansökan till Kreditor här i Sthlm. Och FAN I HELVETE vad stressad jag var.

Först och främst var den på tre delar. En CV del, en allmänna-frågor del med en 10 minuters tidsbegränsning och en sista del på 15 minuter med logik och vette fan.

Och allt skulle ta ca. 30 min stod det. TJA FAN!

Jag säger så här; första delen när man skulle skriva varför man skulle passa bra i jobbet, vad som fick en att söka etc. så tog bara den delen 1 timme och 30 minuter!

Andra delen klarade jag på sekunden, lika så tredje delen.
Och det var volym frågor och shit på andra delen som jag fuckade totalt! Och vem fan vet hur mycket totalt svenskar handlar över internet för på ett år. 1 miljon? 1 miljar? 100 miljarder? 500 tusen? WHO THE HELL KNOWS?!

Anyways, nu är ansökan klar och hoppas att jag hör ifrån dem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0