lite glada nyheter dock

Innan mitt lilla "test" som jag gjorde nyss och skrev om i inlägget under så har dagen varit helt ypperlig!

Jag fick ett samtal från Helena på hotell Foresta ute på Lidingö som jag ska få jobba på imorn och fredag. Första dagen på 12 timmar och en tre rätters middag att servera! Första gången - hoppas inga tallrikar trillar i golvet!
Hon sa att hon egentligen skulle höra av sig i början av nästa vecka (YES!) men att de kollegor var sjuka och att de behövde personal ;)
Jag tackade och tog emot.

Sen fick jag även besked om att jag ska vara hårmodell nästa onsdag på Toni & Guy. Oh yes, den Toni & Guy salongen.
Carro var där i dag och modellade med sitt hår - fin fint!
Frisören ska klippa klassiska frisyrer så det blir väl något i stil med kort på sidorna, kort nacke och lite längd uppe på. Spännande. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du har vaknat till med bloggandet;) Lycka till idag!

2008-09-18 @ 13:33:42
Postat av: Isabella

Wow, jag känner en modell!

2008-09-19 @ 21:01:00
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0