Bye bye love

Ikväll, natt rättare sagt, blir första ensamma natten i lägenheten. Sambon har åkt hem för en två veckors, minst, hemvistelse i Hälsinge skogarna. Och inge jobb har jag heller.
Men prov jobbade som sagt i tisdags och de skulle höra av sig i slutet av veckan med besked och än har de inte hört av sig. Imorn får man hoppas?

Annars gör jag väl inte så mycket. Sover länge om dagarna - tar vara på sov timmarna nu innan man börjar jobba - som JAG SKA! Jag blir galen annars. Blir rätt långtråkigt om man säger så...

Så imorn ska jag söka jobb, söka jobb och söka jobb. Plus ska jag ta bussen ut till Coop Forum för lite food shopping ;)

Har även börja läst Alkemisten av Paulo Coelho och den är rätt intressant.

Förhoppningsvis händer något spännande i helgen och hoppas jag på att Linn tar sig en sväng förbi här i dagarna nu under tiden jag blir ensam. I would like it very very much.


Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig vännen, allt har ju gått så himla fort nu. Tyvärr kommer jag inte förbi sthlm nästa fredag, tar tåget direkt från gbg..:( Men jag ska vinka ändå, de lovar ja! Ta hand om dig, kram

2008-09-12 @ 16:58:46
Postat av: Veronika

Åh, alkemisten är bra :)

2008-09-13 @ 13:43:35
URL: http://veronikabackman.blogg.se/
Postat av: Fia

Alkemisten är jättebra. Du, jag kommer till Sthlm i Oktober nån gång, typ en vecka. Då ska vi ta en gofika nånstans. Ait?

2008-09-18 @ 17:43:10
URL: http://fia.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0