A lonely friday

Det enda viktiga jag gjort idag är food-shopping, tränat och lagat maten som tidigare inhandlades under en timme på Coop Forum. Fick med mig fyra tunga kassar hem men någon hundralapp fattigare.

Hade någon plan på att gå ut på nån krog med Sofie och hennes vänner, men känner inte riktigt för det. Så, det blir till att lägga sig och slagga framför tvn ist.
Tar nya tag imorn då jag nog följer med Carro ut ist. Det blir trevligt!


Och än har jag inte hört något om jobbet. :/
med andra ord skulle jag ha passat på att åka hem över helgen då fler är hemma och det blir partaj imorn. :s

Men jag måste lära mig att leva i stan också - måste lära mig att handskas med ensamheten som vara i två veckor framöver.
Hur som helst, händer inget nytt på jobb fronten tar jag nog och lyxar till mig med en resa till Uppsala på onsdag där det blir utgång med min käraste Linn och Sjunneskog. Det kan nog bli riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Katja

Tjena!

Jag å Max kommer till stockholm på torsdag och sen en sväng på lördag på dan också, vore trevligt att träffa dig lite!

och grattis i efterskott på födelsedgaen! du fick nämligen en present hemskickat från nordpolen till hans-jons lagomt till högtiden, men du var ju inte hemma! kram

2008-09-15 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0