shit shit shit!

kollade just mailen och en familj från Alabama har satt upp sig för en telefon intervju med mig!
varför nu?

de är 7 barn! JA! 7 barn!
tre stycken tvilling par på 15, 7 och 6 år! Sen en på 19 som inte bor hemma..

låter inte som en passande familj.
men rätt spännande att de inte är förräns nu någon familj hör av sig då jag vara varit inskriven på STS sen i MAJ!
ja, MAJ!
men fick ju inte körkort förrän i slutet av augusti som varit ett stort hinder...


vad ska jag ta mig till? jag har ju inte alls haft det här i åtanke.
att prata om varför jag skulle passa som deras au pair och shit.

händer verkligen det här?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

What the #^^%! Har de fatt tvillingar 3 ggr? Eller adopterad 3 par tvillingar? Haha shit. Mkt jobb dar.

2008-10-08 @ 17:13:30
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0