jag såg en hare

igår på kvällskvisten blev det en liten tripp in till sumpan och joina linn hemma hos jessica. vi tog det lugnt med lite vitt vin, tv och sen kom även martin förbi. fortsatte kvällen med gamla hederliga jag har aldrig. runt halv ett tiden blev det för mig att bege mig hemåt för lite sova. linn stannade och hade fortsatt trevligt, tydligen. själv såg jag en hare skutta omkring i bostadsområdet när jag gick på pendeln - det var mitt fortsatta trevliga den kvällen.

idag på jobbet gjorde vi alla på plan 16 en mini disc-profil för att lista ut vad för slags egenskaper man besitter vad gäller arbete.
jag blev ensam som perfektionist och beskrivningen passade in rätt rejält på vissa plan, så det var minst sagt spännande. fick även lära känna mina arbetskamrater bättre då jag fick ta del av deras egenskaper etc.

bokade även in tre möten - ett nytt personligt rekord - och det kändes hur jävla bra som helst! det behövde jag verkligen.


morgondagen består först av arbetsintervju på stockholmsmässan då, sen jobb och sen efter jobbet ska vi ha pumpa-tävling på jobbet.
vi är uppdelade i två lag som ska tävla om att skapa den fräsigaste pumpan, något som jag förövrigt aldrig testat mig. hoppas på en innerligt rofylld kväll med mycke skratt och lite alkohol till det som det även står på schemat.
sen på fredag är det lite förkrök på jobbet innan utgång på Patricia men eftersom jag, linn och sjunneskog ska bo på hotell åker jag nog dit relativt tidigt och sen så ska vi försöka ta oss ut till Patricia för att joina resten.


med andra ord har den här veckan hittills varit helt toppen och ännu mer toppen ser den ut att bli!
bra där, bra där, mycket bra där.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad du njuter i storstan. Fortsätt ha det så här bra nu. Jag kommer så fort jag kan :D

2008-10-31 @ 12:52:29
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0