hectic day (2008-10-22)

onsdagen började med att jag vaknade upp i en säng i uppsala bredvid min käraste.... linn.
åkte nämligen med sjunneskog hem till henne jag och linn igår efter att linn slutat jobba. fast innan vi begav oss hem till lägenheten och slumrade så blev vi bjudna på fin middag av kim på il gusto. smaklig aftonmåltid blev det.

hur som helt - back to wednesday.
packade ihop oss lite hastigt och styrde kosan mot huvudstaden strax innan nio på morgonen. hamnade i massa bilkö, farade för att linn skulle komma försent men framme vid centralstationen var vi två minuter i tio aka. två min innan linn började jobba.
droppade av linn sen skjutsade sjunneskog med mig hem, tittade på lägenheten och tyckte den var fin.

hoppade snabbt in i duschen, åt, städade lite och åkte till jobbet.
väl på jobbet blev det inte mycket tid över till att rinna då vi på plan 16 först hade ett litet onsdagsmöte som vi i fortsättningen kommer ha varje onsdag 12.45.
gick igenom lite manus och invändningsteknik. lärorik timme. när vi sen återgick till arbete skulle det fotas inför den nya broschyren och då fick man ställa upp som modell så att säga.
det var jag och malin som fick "stagea" inför en photoshoot när vi satt vid datorerna och låtsades ringa. får fan i mig hoppas på att det blev ett par fina bilder eftersom de kommer printas in på blad som kommer skickas ut för att marknadsföra Expandator International.

hann ringa något samtal sen var det dags för bolagsmöte.
där snackades det om framtiden för bolaget, vad som hänt och lite övrigt. vi nya fick presentera oss och innan VD ens hann säga ordet av det stod herrn upp och presenterades - något som VD uppskattat då han talat om för min chef efteråt att han gillade det nya gänget och att vi var så framåt.
mycket tack vare herrn själv som var så framfusig - det är en ny jacke som börjar träda fram ;)

innan arbetsdagen var slut hann jag i varje fall boka in ett möte.


väl hemma sen igen hade jag tvätt tid och ett helt kök fullt med disk. bara att sätta igång och vara duktig för dagen som infinner sig idag innebar ju fin besök av pappa och farmor.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Haha, javisst! Bibbi ligger inte bara hemma på sofflocket hon. ;p

Det är en ny audition den 17 november där Hanna Hedlund, som ska ha kören, kommer sitta med och bestämma vilka som går vidare. Men det var som sagt många som gick vidare redan nu så chanserna att komma med är übersmå. :p

2008-10-27 @ 10:10:37
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Isabella

Tack, nu har jag pressen på mig! ;) (men en bra sån!). Haha, kommer jag väl igång och gör ett album färdigt lovar jag att göra ett till dig också! ;)

2008-10-27 @ 19:07:07
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: Veronika

saknar dig också!

2008-10-28 @ 08:47:06
URL: http://veronikabackman.blogg.se/
Postat av: Isabella

Haha, jag visste väl att folk skulle börja fråga! ;) tV400!

2008-10-28 @ 09:19:33
URL: http://iisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0