jag har...

pussats



helgerna framöver har jag trevliga saker att se fram emot,
kanske till och med en tripp hem helgen v. 49.
sen, som det ser ut, joinar julia oss här nere om någon helg, det blir också trevligt.


fick en liten lön från foresta som jag trodde skulle vara på 1000 men blev på 3000 och då kunde jag "leva loppan" (en kommentar jag fällde på jobbet och som det resternade timme efter skrattades åt - det bjuder jag på)
och levde loppan, impulsivt, ja, det gjorde jag. 2000 gick åt till kläder. sen resten åt linn så hon kunde överleva. samt ett biobesök som jag betalade för mig och två till. men det var lätt värt det.

får min första riktiga lön på tisdag - mycket fint kommer det sitta. och passa på att klippa mig ska jag även!


annars står glöggkväll, modevisning, julfest med jobbet, utbildning, krogrunder och mer på schemat de kommande helgerna/veckorna.



ja, jag gillar sthlm..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Underbart vännen! Fullkomligt fantastisk att du trivs så bra. Jag njuter av grannlandets huvudstad under tiden.

Förresten vill jag veta vem du pussas med! Tell me, du kan viska i mitt öra. Jag säger det inte vidare ;)

2008-11-20 @ 16:00:00
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0