worrying myself sick

Imorn har jag sista exams i EngA2 och jag känner mig inte allt för hipp inför den. Eftersom det inte gick så bra i måndags känner jag pressen ännu mer nu, vilket är ett rent helvete. I måndags satt jag och skakade och bara tänkte på att "jag måste göra bra ifrån mig, jag måste göra bra ifrån mig!"

Så igår tänkte jag förbereda mig inför engelska, och det gick väl bra förutom att jag kom på mig själv att om jag hade läst alla sammanfattningar tidiare i veckan hade mina chanser till att göra bra ifrån mig ökat nå enormt. Nu känns det bara jobbigt eftersom det är redan imorn jag ska skriva. Tog ju in alla information igår och inte fan har jag hunnit processa den än. No way.
En vecka till och den sitter.

Nu känns det mer som ett hopplöst fall. Jag la mig klockan åtta igår också, helt matt. TOPPEN!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Eller hur... Jag har inte läst nånting i böckerna, bara läst gamla anteckningar. Kul. Bra. Roligt. Avslappnat det kommer kännas imorgon då...

2008-05-11 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0