Svårt att förstå

Dubbelt upp, eller, hur mycket som helst upp! Men de två saker som är svårast att förstå för stunden är självklart matte och sen har vi ju det lilla klockslaget 09.00 på måndag morgon då jag börjar checka av alla exams-skrivningar!

HOT TAMALAE!

Det går inte att förstå. När jag på måndag 11.15 släpper pennan och låter den segla som en lätt liten fjäder, eller rättare sakt en fet jävla atombomb, mot bordet så behöver jag aldrig mer skriva en EngA2 Comparative Commentary!

Det är helt sjuk.

Jag kommer därefter ha checkat av ett av tolv olika prov. Och efter veckans slut kommer jag att ha betat av hela tre av tolv! Wow! Och då är det ännu mer glädje för då slipper jag verkligen den här helvetes MATTEN!

Hate IB math.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0