sucker!

Haha, oh vad skoj jag har haft emellanåt här under aftonen.
Egentligen ska jag plugga bilogi men läste en article på macworld.idg.se om ett videoprogram från google, vidnik heter det, som är anpassat till de med macdatorer och som vill göra videos som de sedan kan direkt ladda upp på youtube.

Satte igång det bara för att testa och sen dess har jag gjort fyra små filer. Haha. Sitter och pratar för mig själv mest, men ni kan ju glömma och försätta drömma om att ni kommer få se dem på youtube.

En kul grej bar, otroligt fånigt dock. Känner mig som en av bloggbrudarna som tjejerna i klassen brukar titta på medan vi har itgs. ;) Elller, hade itgs kanske man ska säga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha, Jakob är nya Kissie;)

2008-05-14 @ 21:48:47
URL: http://hallbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0