så jävla typiskt!

Nu när det verkligen gäller att göra bra ifrån sig så det ta mig fan rätt käpp åt helvete.
Varför ska det gå bra på mock och inte nu? Det ska väl vara tvärtom, eller?

Först så hann jag inte klart. Hade skrivit så fint och tydligt i min inledning att jag minsann skulle avsluta med samverkan mellan form och innehåll, men gjorde jag det? - NEJ.
Sen så upptäckte jag nyss att jag aldrig nämnde vad titeln hette. Jag trodde jag hade gjort det, men nej då, jag skrev att titelns namn var diktsamlingensnamn! Men det hindrade inte mig från att referera till självaste diktens namn, Foto (vidvinkel och zoom), när jag pratade om hur foto motivet framgick i dikten.

HELVETE!
Och imorn, med essän, så får jag hoppas på det bästa.
Det ska vara så typsikt att jag sumpade hela mitt svenska betyg nu tack vare exams! SÅ jälva typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0