no more 2

Nu är EngA2 över för min del, både på gott och ont.
Efter att ha utvecklats så pass mycket de senaste två åren är det tråkigt att lämna allt bakom sig och fortsätta på en ny väg med mina kunskaper i engelska. Men jag kommer att vara tacksam för alltid över dessa två år.

Samtidigt är det hur skönt som helst att slippa det! Idag efter exams, som inte gick nå vidare, inte med tanke på att jag kände att det skulle gå bra, så är det en befrielse.
Nu har man bara biologi, itgs och svenska kvar. Tungt, faktiskt.

Och jag känner mig lite krasslig också, yr. Huvudet känns tungt och jag vet inte riktigt hur jag ska handskas med det. Jag har inte tid så att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0