first x2

Igår var en fullspäckad dag för min del.
Vaknade först vid 8 för att hinna äta frukost i god tid innan jag skulle träna. Åkte för att träna och blev klar runt 11 för att sedan gå direkt till bussen som tog mig till bollnäs.
Träffade Sanna för en lunchdejt i skolmatsalen ;) Sen mötte vi upp Veronika och Pontus för att åka till Mobackes och fika. Första gången dit och det var riktigt trevligt - och kakan var god! Mycket god chokladbomb.

Resten av dan spenderades på olika affärer i bollnäs där vi träffade på både den ena och den andra. Hann till och med att spela lite Nintendo Wii på Elgiganten.


På kvällskvisten blev det dansträning för första gången. Jag säger då det - fan vad mina ben spänner och ryggen gör ont. Men vad förväntar man sig efter först ett träningspass på gymet på morgonen och sen dansträning på kvällen?
Hur som helst, så stötte vi på en del små problem på vägen till dansträningen.

Först skulle vi åka tidigt ifrån Bollnäs så att vi var ute i god tid. Jag såg till att vi blev lite sena till Heden (där vi hade fått hört att träningen var) då jag övertalade Sanna att följa med också. Vi kom dock iväg till Heden så vi var där en kvart innan, men inte en kotte fanns där.
Ringde runt och fick än en gång bekräftat för oss att träningen skulle visst vara där. Efter ett tag ringer Anna och säger att träningen är på Folketshus och då var klockan redan 18.00. Fort med bilen till stan och väl där,  fem minuter försenad, var det ingen annan förutom vi tre och hon som höll i träningen.

Sen satte träningen igång och det tog. Övningarna vi började med tog rätt hårt - men skönt som jag vet inte vad. Magövningen var suverän!

Och resultatet av gårdagen är då en mör Jackieboy.

Kommentarer
Postat av: anno

men gud vad kul bror min:) du har ju alltid varit så duktig på att dansa. var detta en engångsgrej eller ska du fortsätta? det tycker jag att du ska göra så kanske du också kan få en danskarriär;)

puss på dig! systeryster

2008-05-27 @ 11:57:44
URL: http://annojonsson.bloggagratis.se
Postat av: Jacke

Tja... Det är ju varje måndag så jag tänkte försöka gå på det då :D Men sen hur det blir när jag jobbar vet jag inte riktigt. Kanske finns något ställe i USA också som jag kan skriva in mig på, om jag nu kommer iväg till USA :p

2008-05-27 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0