tack

Jag har Jenny att tacka för att jag tog mig ur sängen imorse strax efter 06.00. Hade nämligen bestämt mig för att träna imorse och som tur var drömde jag att Jenny var så duktig att hon stod på en trampmaskin utanför sitt hus tidigt på morgonen och sa att "när man väl tagit sig upp så går det bra. Och det är viktigt att ge sig fan på att ta sig upp också!"
Så, strax efter 06.00 var jag uppe, åt frukost, packade väskan och tog sedan 7 bussen till Bollnäs för att följande infinna mig på gymmet 07.40 där jag stannade till 09.00.

Riktigt skönt var det! Och förjävla duktig var jag som klev upp. Imorn blir det dock att jag sover ut. Börjar tio och ett plus på det hela är att jag sover i Bollnäs vilket betyder att jag kan sova LÄNGE!

Just nu sitter jag på skolan, kom hit efter 18.00. Skulle ha gjort en hel massa på min Production Portfolio (Film) men det har inte blivit av. Vet fortfarande inte hur jag ska lägga upp det, så måste ha en liten konversation med antingen Gunnar eller Margaretta imorn om hur fan jag ska göra egentligen.


Fick tillbaka min Lap report idag; den gick verkligen bra - SKÖNT! Äntligen min första trea på Planning A.
Fick även tillbaka Paper 2 i ITGS - en femma! Tjoho kände jag, där satt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0