sönder stressad

Förbannat, det är det enda jag kan säga. Nu har jag några tunga dagar och veckor framför mig, verkligen.
Stressen infann sig när jag fick ett gullligt telefonsamtal av vår käraste biologi lärare Deisy som sa att jag var en av de utvalda som skulle behöva skicka in alla sina labb rapporter! + att jag ska sammanställa Group 4 Project, jätte trevligt!

Sen dess har fler saker att göra lagts på..
  • Film; fick veta att min trailer ska visas imorn på IB fikat, så då var det bara att jobba hårt! Satt kvar till fyra utan att bli riktigt nöjd. Hann inte ens bränna ut skiten till Gunnar, så det får han sköta sjäv. Skrev dock en fin lapp åt honom.
  • Bal; fick ett samtal från Orakel idag som meddelade att min frack kommit så nu ska jag komma dit nästa vecka, 25/3, och testa den. Den exakta tiden glömde jag bort men vet att det är någon gång vid två; halv, prick eller kvart över? Fffff...
  • Jobb; snart finns det väl inga kvar! Skulle försöka ta tag i det idag och skriva klart min "career history" och en liten ansökan, men det hann jag inte! Men har bestämt mig att på lovet ska jag fan söka!
  • Au-pair; min personliga deadline var satt den 31/3, men så blir det nog inte. För jag ska nämligen skriva en uppsats om vem jag är, varför jag åker som au-pair och varför familjen ska välja just mig (något i den stilen), göra ett bild kollage på fyra kort med ungar, hämtat medical history på läkarstation idag eftersom jag egentligen skulle ha tagit tre-tåget, men hann inte! Och imorn hinner jag inte heller, säkert inte på torsdag heller. Och på fredag har de väl inte ens öppet! Och sist men inte minst så måste jag få underskrifter på mina childcare references.
  • Jobba; måste se till att jobba minst en dag på lovet på fritids för att få ihop alla mina jävla timmar.
  • Production Portfolio; skriva om min roll som Director i våran slutproduktion på filmen. Allt som allt, tillsammans med själva filmen och trailern är det 50% av mitt filmbetyg! :s Personliga deadlinen var den här veckan, men KNAPPAST! Lov, vilket lov?
  • Leva
  • Banken; mitt bankomatkort är "ogiltigt", helt utan anledning, så jag måste ha ett nytt. Genast, helst i lördags!
  • Påsklov; syster kommer hem på söndag, så då blir det fan bara att ta det lugnt!
  • CAS; sammanställa den förbannade cas. En hel jävla evaluation forms för varenda projekt och en som sammanfattar hela min underbara cas upplevelse!
  • EXAMS; sist men inte minst så måste man ju repetera allt innan exams börjar den 5 Maj. Hur ska det gå? Har snart, om 20 sidor läst ut Dvärgen i varje fall.

Ja, det är förbannat synd om mig. Jag vet. Ha medlidande för fan.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars oss :(

2008-03-18 @ 21:47:01
URL: http://hallbergskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0