lägligt

Min frack anlände till Orakel förra veckan och jag hade blivit inbokad för att testa den idag. Fick nyss ett samtal därifrån  och hon som driver affären hade gått och blivit dålig, och det var ju mycket lägligt då jag totalt glömt bort vilken tid det var. Jag vet att det var någon gång runt två, men tänkte ringa om ett tag och kolla exakta tiden, vilket jag längre inte behöver.
Så nu kan jag sitta här i lugn och ro och skriva lite production portfolio - det tar tid det minsann, speciellt när det finns annat som distraherar samtidigt. Jag hinner även träna som jag bestämt mig för att göra i lördags och än har det inte blivit av. Men idag.

Hoppas på en tur till Gävle senare i veckan. Ut på galej.
Och på fredag tar vi ett kärt farväl av Niklas. Det blir trevligt med middag på Pearl Palace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0