jag vill vara produktiv

Läste nyss igenom Ross kommentarer på min Paper 2 - det var inte alls roligt. Fan om det går så dåligt på riktiga exams, då...
Och jag har nu äntligen skickat iväg min ängslunda ansökan. Och jag orkar inte ens börja på nästa ansökningsbrev, det är för krävande. Men jag måste. Kanske imorn? Jo, imorn! Eller lite ikväll kanske?

Och Linda är sjuk.
Kristin är i Njutånger.
Johan och Frida äter, som alltid.
Linn är nere i Trollhättan.
ALLA är någonstans, förutom jag. På mitt rum, wow!

Jag kan ju faktiskt läsa ut de sista 100 sidorna i Things Fall Apart som jag skulle ha gjort i söndags, men nej. Det är tråkigt att läsa nu känner jag. Och det är två timmar kvar tills House börjar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mindre än 40 minuter kvar nu!

2008-03-25 @ 20:22:58
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Sanna

Passa på att njuta nu Jakob, det är ju trots allt lov :D:D

2008-03-26 @ 21:10:55
URL: http://sannaarfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0