i'm crying

idag har inte varit en bra dag.
är helt mentalt slut och på det ska man behöva plugga biologi och matte.

så vad har hänt idag? jo, vi hade våra första mocks.
varken biologi paper 1 eller 2 gick bra. svarade inte på 5 frågor på paper två, sen var det flera stycken som jag är 100% säker på att jag svarade fel på. :/
och sist hade vi english paper 1, comparative commentary. fuck it I say.
NO fun at all.


men det är ju bara övning, försöker intala mig själv det. iofs är det ju bara det, men paper 1 i engelska kan man inte öva så där jätte mycket på, eller lite, men det kräver en jävla massa!

nu vill jag bara gråta. stressad som en tok och tycker synd om mig själv.
den här veckan är helvete.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ta det lugnt min vän, det är bara dumma Mocks som man inte behöver bry sig om :)

2008-03-03 @ 18:18:03
URL: http://hallbergskan.blogg.se
Postat av: Niklas

Åh, mocks. Jag minns dem så väl. Jag var där på måndagen, jättesjuk och hemma på tisdagen och onsdagen, tillbaka på torsdagen, och sen skolkade jag på fredagen (det var filosofimocks).

2008-03-03 @ 19:44:09
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0