f a n

suttit och räknat ut median values på min biology report nu, trodde jag iaf!
men det har jag ju inte - glömde nämligen att ställa upp de i ascending order! fuck off.
så nu måste jag göra om allt! har räknat om värderna för första tabellen, nu är det bara andra tabellen som återstår.

OCH en conclusion and evaluation på det. något jag verkligen inte orkar!

sista mocken imorn i alla fall, det känns skönt! sen har man ju bara riktiga exams kvar! tjoho vad jag måste lära mig matte, biologi, itgs, svenska och engelska på mindre än två månader!
måste lära mig att kunna skriva, något jag borde vid det här laget.. men icke


kanske inte blir någon färd upp till sundsvall i helgen trots allt. syster ska till stockholm, fast det är på lördag kväll..
och nu ligger hon o sover för hon ska jobba natt.. hm

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det var alltid nåt sånt jag föll på med mina biologigrejer. Jag var alltid medioker, kul för mig liksom!

2008-03-06 @ 19:24:57
URL: http://johanna.toobigtofitinhere.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0