lunchat

Första veckan på lovet har varit rätt trevlig. Inte gjort nå speciellt förutom att lunchat först med Anna i måndags och idag med Kristin och Linda.
Sen har jag varit på en förträfflig utbilning i personlyftar inför mitt sommarjobb inom äldreomsorgen! Åh så kul.

Även haft min första körlektion, klarat fas A och B på driver där även Bibbi fanns! :D Träffat Johanna på Tranan igår. :) Alltid lika trevligt.
Räknat ut min lön och blivit fly förbannad över den förbaskade skatten! Innan jag hade räknat med den skulle jag tjäna storkovan, med skatt inräknad - knappt ingenting alls!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Vilken Driver är du på? Är det den i Gävle, så hälsa från en SJUKT nöjd Stockholmare som fixade lappen 4 april i år ;)



Lycka till med körkortet! YOU CAN DO IT!!

2008-06-13 @ 08:58:30
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: callmyr

Gjorde detsamma med lönen.. Flera tusen bortkastat! ;(

2008-06-13 @ 14:15:42
Postat av: Kerstin

men du, gå in på skatteverkets hemsida och leta någon blankett, vet inte vad den heter dock! Men i den kan man fylla i hur mycket man beräknas tjäna etc och har man tur sänker de skatten, vet några som har fått sänkt till 10% till exempel. Bra va?

2008-06-13 @ 20:36:06
Postat av: Calleberg

Hata skatt!!!

2008-06-18 @ 19:54:20
URL: http://calleberg.toobigtofitinhere.com
Postat av: Veronika

Tusen tack, Jacke. Vilken spännande sida :D

2008-06-19 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0