trevligt umgänge

Igår stod det grillning hos Amanda på schemat. Och jag kan bara säga det att det blev helt toppen! Hela kvällen!
Visst, det fanns väl vissa stunder som tex. självaste grillningen som inte gick så bra. Fick ingen bra fyr på grillarna men det gick, efter sin tid. Allt får ta sig sin tid.

Träffade "gamla bekanta" och det var minst sagt dunder kul. Vi fick oss en massa skratt och på det även nån ny bekantskap. Alla tiders minsann!
Att jag även inte följde med när kalaset bytte destination till Bollnäs var rätt tråkigt. Men jag var ju duktig och gick upp och jobbade imorse klockan 7. Och slutade för en 40 minuter sen.
Bara morgonen imorn sen är jag ledig fram till 13.00 på tisdag! :D TJOHO!


Hoppas på lite mer umgänge med nära och kära då. Och lite träning ska jag väl kunna få in.



jag vet inte jag..

Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Hejsan!

Ja ursäkta om jag är lite otydlig :P Men jag har skrivit ett tidigare inlägg om vilken organisation jag åker med. Därför valde jag att bara skriva svenska kontoret!

Men i alla fall, jag åker med Cultural Care Au Pair.

Är du också iväg som au pair, eller ska du åka? :)

2008-07-21 @ 10:27:23
URL: http://thereseeholm.blogg.se/aupair
Postat av: Therese Holm

Jaha, okej! :)

Vart i USA vill du komma då :)?

2008-07-21 @ 15:56:51
URL: http://thereseeholm.blogg.se/aupair
Postat av: Therese Holm

Jaha, okej!

Men det låter jättebra du!

Du får höra av dig om du kommer til LA så får vi styra ihop oss :)

Jag har precis fått mejladresser på Au Pairer som är i LA nu inom CC och de är hela 8 stycken svenskar bara! :D Wihoouw!

2008-07-21 @ 23:39:19
URL: http://thereseeholm.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0