inspirerad

Niklas "the guy in the big USA" Olsson fyllde år igår och fick sig en liten iPod Touch i present.
Har själv länge velat ha en mp3 spelare och vilken mp3 spelare är då bäst? Jo, Apples iPod Touch.

ME LIKE

Så, idag har jag kollat massa priser och jämför och kommit fram till att SVERIGE SUCKS!
Jag vill också vara i USA. Helst nyss.

Men nu ni, nu ni..
Nu ser det ut som om att jag snart faktiskt, eller tja, om några dagar, är ägare till en iPod Touch.
Får se om det här går vägen nu :D


Fan vad jag slösar pengar. Men som Mia sa: lev!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Spar dina pengar tills du kommer till USA! Allt är så mycket billigare här. :)

2008-07-14 @ 07:49:15
URL: http://blog.toobigtofitinhere.com
Postat av: mia

lev och lär av mästaren: Mia;)

2008-07-15 @ 10:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0