verkligen stuck!

haha, att jag är så korkad! var nyss på busshållsplatsen och tänkte åka hem, men gjorde det inte då jag tänkt efter lite. lite för lite kanske.
jag hade räknat ut att om jag åkte nu så kunde jag inte få mycke vettigt gjort på den fyra timmars långa bussresan, utan måste därefter spendera halva natten med att skriva klart filmtalet. och eftersom inte det lät så lockande tänkte jag följande:

om jag stannar här så är det ju hela 6 timmar tills klockan är 12, en lagom tid att lägga mig för att både orka upp i morgon bitti och klara av hela morgondagen. + att jag måste ju hinna skriva klart filmtalet på 6 timmar! ja dug ja, varför skulle jag inte hinna på jag hunnit gjort en tredje del av det på mer än 48 timmar! och sen går det väl något tåg runt 6 tiden på morgonen har jag för mig? jo, men det gör det visst, så säger vi!

bestämmer mig för att stanna, traskar hem till systers lägenhet för att börja studerandet. men innan så måste jag ju kolla exakt vilken tid tåget går och det gör jag... och det går inget tåg! jo, ett från gnarp 10 över 6 och syster skjutsar mig knappast kl. 5 på morgonen då hon själv ska upp och jobba.. och nästa tågtid är... 08.33 från sundsvall centrum! haha, så dåligt. kommer komma till bollnäs halv tolv vilket innebär att jag missar första lektionen, mycket dumt.


så tja, här sitter jag, ska börja plugga nu, och när jag blir klar ska jag ta mig en lååååååång dusch för att sedan krypa ner till kojs!

jag gillar ju att vara hos syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0