studerandes i sundsvall

nu har det varit tungt, oj så tungt.
kom hit till syster i fredags, runt halv 5 och kvällen spenderades med att, helt i onödan, försöka sig på en film oral. satt väl och skrev ner någon mening och så, men inte mycket mer. gick inte alls nå bra med andra ord.
men god mat var det dock. kyckling, ris och super god sallad. och på det en massa guacamole och nachozz!

gårdagen såg väl ungefär likadan ut, fast sämre med tanke på att jag hade hela dagen på mig, från morgon till kväll. medan syster och två av hennes vänner var och gjorde stan så satt jag och tequila hemma, kämpandes med denna jävla film oral! var meningen att jag skulle ha skrivit klart allt igår så att det bara var att träna in det, men icke då. satt och letade en hel massa info, men fick inget skrivit. förutom en kort introduction på aftonen.

käpp rätt åt skogen har det gått!
och likförbannat sitter jag här nu, och våndas över det fortfarande. men nu är det bara så att idag MÅSTE jag bli klar med den. har antingen nu på tisdag eller onsdag, eller veckan därpå. men förberedd att göra den på tisdag ska alla vara.. trevligt trevligt.

så idag blev det inge birsta för min del heller. sitter här nu, jag och tequila, och ska fan mig skriva klart! mer deprimerande blev det då jag upptäckte att man inte kan ta sig härifrån på söndagar på ett lämpligt vis.
blir att man spenderar nästan fyra timmar med att åka buss. åker härifrån 17.20 och kommer hem till arbrå 21.15!


ingen rolig helg det här inte. men god mat har det varit, och mysig boning. det tackar vi för.
nej, stenhård pluggning fram till ett nu, då blir det lunch och film tittning, det förtjänar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0